Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.
  1. Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
  2. Betaal ik extra kosten als ik bestel via abcenergievergelijken.nl
  3. Kan ik een energiecontract afsluiten bij abcenergievergelijken.nl?
  4. Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
  5. Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
  6. De prijs klopt niet.
  7. Geven jullie persoonlijk advies
  8. Hoe kan ik jullie bereiken

1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de energieleverancier.

2 – U betaalt geen extra kosten.

3 – Nee, u kunt geen energiecontract afsluiten bij abcenergievergelijken.nl

4 – Bij niet of te laat leveren is de energieleverancier verantwoordelijk.

5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de energieleverancier.

6 – Het kan voorkomen dat de leverancier de prijs net heeft gewijzigd, Wij updaten de prijzen 1 maal per dag.

7- Nee, wij kunnen u geen persoonlijk advies geven.

8 – Stuur een e-mail naar: info@marketingbureauonline.nl